مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار
سرخط خبرها

جهانبخش امیدوار به تداوم حضور تماشاگران دربازی‌های ملی|حس خوب از بازی در مشهد

  • کد خبر: ۱۰۳۲۸۸
  • ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱
جهانبخش امیدوار به تداوم حضور تماشاگران دربازی‌های ملی|حس خوب از بازی در مشهد
علیرضا جهانبخش یکی از بازیکنان با سابقه تیم ملی ایران امیدوار است که تماشاگران در بازی‌های آتی نیز در ورزشگاه‌ها حضور یابند. بازی ایران ولبنان در ورزشگاه امام رضا (ع) با حضور تماشاگران برگزار شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حضور تماشاگران در بازی تیم ملی فوتبال ایران و تیم ملی فوتبال لبنان باعث شد تا بازیکنان تیم ملی نسبت به تداوم این حضور در بازی‌های آتی امیدوار باشند. جهانبخش که در میدان بازی با تیم ملی فوتبال لبنان موفق شد یکی از گل‌های تیم ملی را به ثمر برساند، در این باره حرف‌های کوتاهی به زبان آورده است. جهانبخش می‌گوید: «از این برد خوشحالیم و امیدوارم در بازی‌های آینده تماشاگر بیشتری بتوانند به ورزشگاه بیایند و بانوان هم امکان حضور در ورزشگاه را داشته باشند. در ادامه آماده سازی تیم ملی امیدوارم مسابقات تدارکاتی خوبی داشته باشیم تا حضوری قدرتمندانه در جام جهانی قطر داشته باشیم.» بازیکن تیم ملی درباره تجربه بازی در شهر مشهد نیز این صحبت‌ها را به زبان آورد:«بازی در شهرهای دیگر خوب است اینکه در دیگر شهرها و مردم کنار تیم ملی باشند خوب است. امکاناتی خوبی در اختیار تیم ملی قرار دادند و این روند از شهر مشهد شروع شده است و امیدوارم به حرم برویم. ورزشگاه خیلی خوبی بود و زمینش می‌تواند بهتر باشد با توجه به ورزشگاه زیبایی که هست. ان شاءالله بتوانیم در آینده در شهرهای دیگر هم بتوانیم به میدان برویم.»

جهانبخش درحالی این صحبت‌ها را به زبان آورده که همچنان آینده کاری اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران مبهم است و کسی به درستی نمی‌داند این مربی در جام جهانی هم روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->